خوشبختي يا بدبختي هر كسي در گرو شخصيت امام اوست

خوشبختي يا بدبختي هر كسي در گرو شخصيت امام اوست

قرآن كريم سرنوشت انسانها و خوشبختي يا بدبختي آن ها را در گرو نوع ارتباطشان با امام زمانشان مي داند و چنين مي فرمايد :

(يوم ندعوا كل اناس بامامهم ؛ روزي كه هر قومي را با امامشان دعوت مي كنيم.)

امام باقر (عليه السلام ) درباره اين آيه مي فرمايند: ” در آن روز رسول خدا و حضرت امير و حسن بن علي وحسين بن علي عليهم السلام با قوم خود مي آيند و هركس كه در عصر هر امامي از دنيا رفته ، آن روز با آن امام محشور مي شود.”

آري ، هركس روز قيامت با امام زمان خودش محشور مي شود تا در محكمه عدل الهي پاسخگوي اين سوال باشد كه با امام زماني كه خداوند او را منصوب كرده است و شناخت او ، ارتباط و پيوند با او وتبعيت از او برشما واجب شده ، چه كرديد؟

رهبر يعني كسي كه انسان عملا و از صميم قلب حاكميت او را مي پذيرد و انديشه و دستورش را اجرا مي كند. پس كسي كه ادعا مي كند ، حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف امام اوست ، ولي در اعمال و رفتار و تصميم گيري و انديشه اش از شخصيت هاي فاسد و منفور امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و كساني كه هيچ سنخيتي با حضرت ندارند ، پيروي كند و آنها را الگوي خود قرار دهد ، خود را فريب داده ، زيرا امام واقعي هر كسي الگوي عملي اوست ، نه امام ادعايي و شعاري او.  

برگرفته از ويژه نامه آشتي با امام زمان (عجل الله تعالي فرجه الشريف)

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.